2013. június 30., vasárnap

92-es nyomott mintás I am 2 - 2 éves vagyok pulcsi - Jelenlegi ára: 450 Ft

Használt, de jó állapotú nyomott mintás duplaujjas hatású pulcsi, 2 éves vagyok I am 2 felirattal. A minta töredezett a mosásbsan, de ettől még aranyos, bölcsibe tökéletes. Egyik ujja hátulján a csuklórész környékén halvány foltok, más hibát nem találtam. Hossza 38 cm, szélessége 31 cm,  ujja hossza nyaktól 37 cm.
  
Kérlek, ha időd engedi, nézd meg a többi termékemet is,  a gyerekekről folyamatosan töltök fel, ahogy időm engedi. Több termékre arányosan kevesebb a posta, vaterafutárral  például 2 kg-ig csak 760 forint a Hozzád legközelebbi postáig.    
 Posta sima levélként 235 Ft. Személyes átvételt bizonytalan ideig nem tudok ígérni, mivel hamarosan szülök és a 4 gyerekkel szerintem nem nagyon lesz időm személyes találkákra, köszönöm a megértést. Amennyiben kérdés van, írj nyugodtan, igyekszem mielőbb válaszolni, ha netán 1 napon belül nem válaszolnék, akkor kórházban vagyok, előre is köszönöm a türelmet ezesetben.


Jelenlegi ára: 450 Ft

Az aukció vége: 2013-07-19 09:05
. 92-es nyomott mintás I am 2 - 2 éves vagyok pulcsi - Jelenlegi ára: 450 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése